یکی از کـه اموری کـه کاربران تلفن‌های اندرویدی خیلی بـه آن علاقه مند هستند اما نمـی‌دانند کـه چگونـه انجام دهند، طریقه نصب برنامه اذر ویدیو نصب مستقیم نرم افزار و بازی از کامپیوتر بر روی گوشی است. طریقه نصب برنامه اذر ویدیو درون این آموزش قصد داریم که تا شما را با یک روش بسیـار ساده جهت این کار آشنا کنیم کـه در کمترین زمان قادر خواهید بود که تا نرم افزار‌هایی کـه از طریق کامپیوتر دانلود کرده اید را بـه تلفن خود منتقل و نصب کنید.

نرم افزار مورد نظر، Pure APK install نام دارد کـه این امکان را بـه صورت رایگان درون اختیـار شما مـی‌گذارد. طریقه نصب برنامه اذر ویدیو علاوه بر آن، Pure APK install با استفاده از قابلیت‌های امنیتی کـه در خود جای داده است، درون صورتی کـه فایلی مخرب باشد، جلوی نصب آن را خواهد گرفت. بنابر این مـی‌توان گفت کـه این روش، از رو‌ش‌های دیگر نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه بسیـار مطمئن تر بوده و از ورود نرم افزار‌های مخرب بـه تلفن همراه شما جلوگیری مـی‌کند.


مرحله اول: قبل از هر کاری شما مـی‌بایست این نرم افزار را از طریق لینک زیر دانلود و نصب نمایید.

دانلود نرم افزار Pure APK install به منظور ویندوز

مرحله دوم: سپس نرم افزار را اجرا کنید. از طریق دکمـه Open APK file برنامـه یـا بازی اندرویدی کـه دانلود کرده اید (حتماً حتما با پسوند apk باشد) را درون نرم افزار بارگذاری نمایید.

مرحله سوم: سپس تلفن خود را با استفاده از کابل یو اس بی بـه کامپیوتر متصل نمایید. فقط این نکته بسیـار مـهم هست که درون هنگام فرآیند نصب نباید صفحه گوشی شما خاموش و یـا قفل شود. چرا کـه در این صورت عملیـات متوقف خواهد شد. بعد از پیدا برنامـه مد نظر، محلی کـه مـی‌خواهید برنامـه درون آن نصب شود را انتخاب نمایید. این محل مـی‌تواند بر روی حافظه اس دی و یـا حافظه داخلی تلفن شما باشد. بعد از اتمام نصب، آیکون برنامـه مدنظرتان بر روی صفحه گوشی ظاهر خواهد شد.

کار تمام است. امـیدواریم کـه این مطلب مفید واقع بوده باشد

: طریقه نصب برنامه اذر ویدیو




[آموزش نصب برنامـه اندرویدی مستقیم از کامپیوتر بر روی گوشی طریقه نصب برنامه اذر ویدیو]

نویسنده و منبع: درباره ما | تاریخ انتشار: Fri, 06 Jul 2018 08:40:00 +0000